De zomer laat meteen goed van zich horen. Het is al goed warm. Zo ook in onze lokalen en buiten op het schoolplein. Wat kunnen we met elkaar doen om het zo aangenaam mogelijk te houden?:
- Graag thuis al insmeren.
- Geef een petje mee die op kan tijdens de pauze.
- Geef een extra flesje water mee.
- Trek luchtige kleding aan en slippers.